2011. október 12., szerda

Metin 2 Kritika!

A Metin 2 egy teljesen ingyenesen letölthető játék, amit az MMO Games készített. Sajnos a mgayar változatban kisebb-nagyobb helyesírási hibák vannak. Amik megnehezítik a játékot. A játék Kb. olyan  Mint a WOW csak kicsit a nagyon kezdetleges, leegyszerűsített változatában. De egy ingyenes programtól nem várhatunk többet. Bár erre is vannak pénzbe kerülő felszerelések. Amik igazából csaka karakteredet szépítik. De van olyan is ami hasznos. Igazából akinek megvan a WOW az sosem fog a Metin 2 -vel játszani mert ő már megszokta azt a grafikát, azt a változatássogot amit a WOW nyújt. Bár a Metin2-n is elég sokan játszanak a mai napig.
Igaz, hogy nincs olyan sok MAP,karakter, fegyver, ellenség. De valaki pont ezt az egyszerűséget szereti a játékban. Valaki meg pont ezért kritizálja. A játék időnként nagyon idegesítő, valamikor meg nagyon élvezetes is tud lenni. Nekem a Metin2 annyira nem tetszett. Pontosan azért mert, kevés fegyver volt, karakter, pálya.
A grafika nagyon egyszerű Kb olyan 2003-as színvonal. De tényleg az MMO ingyenes játékokban a toppon van. Mert ez azért mert ingyenes sok embert magával vonz. A játékra olyan sokan regisztráltak, hogy még magyar Hack szerver is készült belőle. A neve PUMPT2. Ezzel viszont én is jól elvoltam. Élveztem, hogy tudok fejlődni és persze azt, hogy itt már azért mert gyorsan magas szintű lettem, több helyre eljutottam.
Összességében: A játék elég kezdetleges. De ingyenes játéknak elmegy. Néha Bugos és néha a semmiben megakad az ember. De mondjuk még ez is elfogadható. A játék zenéjét mi választhatjuk ki a menüben ami tetszett nekem. Bár a választék nem olyan nagy. Tehát ez a játék joggal lett ingyenes. mert azért, hogy pénzt adjak érte. Azt a szintet nem éri el. Nekem olyan ha lehet így fogalmazni "közepesen" tetszett. Voltak jó részei. Meg kevésbé jó részei. De töltéstek le ti is és nézzétek meg, saját szemtekkel milyen a játék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ne használj csúnya szavakat!