2011. október 12., szerda

Bulletstorm KRITIKA!

Én a Bulletstorm-ról először Kb. egy évvel ezelőtt hallottam. Rákerestem néztem róla videókat. Azt mondtam, oké rendben van a játék. De aztán elmentem venni egy játékot és megláttam a kirakatban. 10000 forintért XBOX-ra. Gondoltam kiprróbálom, hátha a a Gameplay videókban nem csalódhatok. Egy kicsit csalódtam.
A játékkal magával nem volt bajom. A grafika, a történet és a megvalósítás is rendben volt. A Single Player rész tetszett, alig bírtam abba hagyni a játszást. Sok pálya van és változatos helyszínek. Kijátszottam jó volt, rátérhettem a Multiplayer részére. Ami azért kevésbé tetszett. Először is, kevés fegyver volt. Bár a Single Player-ben sem volt sok fegyver. De azt egyensúlyozta a változatos pályákkal. A Multiplayerben is változatosak voltak a páyák. De a küldetés mindig ugyanaz volt. Minél szebb Skilles öléseket csináljunk. Amivel elég pontunk lesz a következő Wawe-ra. Ez azért egy idő után nagyon unalmassá kezd válni. Nincsenek, módok mint a COD-ban.
Egy mód van, Kb. 6 fegyver és egy szuper erő. AMi az, hogy megunkhoz tudjuk húzni az ellenséget. Az sem tetszett nagyon, hogy csak 4 játékos lehetett egyszerre egy szerverben és, hogy ezekhez kevés ellenfelet kapunk. A megadott pont megszerzéséhez. A Multiplayer egyhangú kicsit monoton és nem változatos. Nincsenek módok. De a karakterünk kinézetét tudjuk változtatni. Az viszont jó. A Single Player pedig nagyon jó, király!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ne használj csúnya szavakat!