2011. október 14., péntek

Medal Of Honor Airborne Kritika (vélemény)

A Medal of Honor Airborne című játék A Medal Of Honor sorozat egyik ékköve. 2007-ben adta ki az EA.
A játék egy ejtőernyős alakulat csatáin vezet minket végig. A Grafika az elég jó, bugok azért vannak benne (pl: lebegő hullák) de ezek a Bugok nem akadályozzák nagyon a játékot. De azért jobb lett volna,ha figyeltek volna ezekre a hibákra. A zene a játékba illő, szamorú. A hangok néhol elég viccesre sikeredtek. Meg a szájra illesztés sem a legjobb. De a párbeszédeknél a feliratokból mindent megértünk. A Menü nagyon jó, egyszerű. Semmi különösebb dolog nincs benne. A játék hibája az-az, hogy nagyon sok gépen nem indul el. Ezt nagyon sokan írták blogokba, honlapokra, hogy a gépükön valamilyen hibát észlelt. Először nekem is hibát jelzett de a Youtube-on találtam egy Tutorial videót és onnantól ment. Az Airborne Multiplayere nem sikerült jól. Egyrészt szinte soha nincs fent rajta senki. És eléggé Laggol. Pedig az internetem mindig jó volt. Nincs sok pálya de az a kevés pálya elég hosszú. Az ára nagyon lement 4 év alatt. Már 1000ft-ért is hozzájuthatunk. Az-az ötlet nagyon tetszett, hogy pályánként egyre erősebb ellenfeleket kapunk. Meg az eligazítás megvalósítása a pályák elején nagyon jól sikerült. A fegyverünket mi választjuk ki a Mission-ok elején. A fegyverekkel nem volt különösebb gondom. A második világháborús fegyverek közül elég sokat beletettek a játékba. Nagyon jó, változatos küldetések, pályák vannak. Nem untam el magam rajta, sőr volt olyan rész ahol alig bírtam továbbjutni. Az irányítás rendben volt, bár néha nem azt csinálta amit lenyomtam.
Összeségében:
Hang/zene: 10/8    (szájraillesztés, vicces hangok)
Játék Élmény: 10/10
Grafika: 10/9    (bugok miatt)
Irányítás: 10/9    (néha nem azt csinálja amit lenyomok

Ajánlanám-e a játékot? Igen főleg most, hogy már ilyen olcsó

Hang/zene:

1 megjegyzés:

  1. A végén elírtam a Hang/zenét ne vagyétek figyelemben. Csak ami levan pontozva

    VálaszTörlés

Ne használj csúnya szavakat!