2011. október 13., csütörtök

Homefront Kritika! (vélemény)

Én személy szerint a Homefront nevű játékot nagyon vártam. Egy részt azért mert jónak itéltem meg a Gameplay videók alapján. Másrészt azért mert érdekesnek találtam. Az ötlet jó volt. A Koreai háborúról szól, ahol egy kisebb csapattal vesszük fel a harcot az ellenséges katonákkal szemben. Mi a játékban a lázadók táborát gyarapítjuk. Nagyon kidolgozott, szép élethű grafikával megáldott játékról van szó. Az irányítással nekem nem volt bajom. Semmi különös nincs benne, olyan mint egy sima FPS játéké. A hangokkal meg a zenével sem volt problémám. A hangok élethűek voltak, a zene pedig nyomasztó, pont amilyennek lennie kellett.
Bár az angol szinkron kicsit furára sikerült de az mindegy. A Single Playerben viszonylag kevés de hosszú pálya található. Nem BUGos a játék, ami ngayon jó, bár ez 2011-ben elvárható. Viszont a játék során elég kevés fegyver van. A Bulletstorm fegyver kínálatánál jóval több de a COD Black Ops-énál jóval kevesebb fegyverrel bír a játék. Elég sok letölthető tartalom van hozzá és Privát szerverek. A Multiplyaer nagyon jó lett elég sok Pálya van. Nem olyan sok mód de attól még élvezetes a játék. Itt is lehet fejlődni is itt is fejlődéssel szerezhetjük meg a fegyvereket. De a fegyver kínálat elég gyér. Lehet a külsejünket, a fegyverünk összetételén változtatni. Classokat csinálni. Nekem egyedül a kevés fegyverrel és a módok hiányával volt gondom. Bár a második elfogadható. Összeségében:
Grafika: 10/10
Irányítás: 10/10
Játék élmény 10/9  (fegyók miatt)
Hang/zene: 10/10
Ajánlom-e? Igen, ez a játék nagyon jó tudom ajánlani bár ami elött megvennétek nézzetek róla videókat mert nem biztos, hogy elnyeri a tetszésed. Aprób hibák vannak benne, de azokat ellehet nézni. Jó Játékot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ne használj csúnya szavakat!