2011. október 13., csütörtök

I-Fluid KRITIKA (vélemény)

Az I-Fluid ismét egy ingyenesen letölthető játék. VAgy legalábbis én ingyen töltöttem le. Az ötlete nagyon szellemes és jó. Egy vízcseppel vagyunk egy szobában és mindenféle akadályal magbírkózva kell átjutnunk a szoba egyik pontjából a másikba. Ez könnyűnek tűnhet de csomószor logikai feladatok adnak választ arra, hogyan kell tovább jutni azon a részen. Természetes amikor olyan tárgyba ütközünk ami felszívja a vizet az felszív minket és elveszítettük a játékot. Ez lényegében egy Logikai játék. A menüje nagyon jó pofa és jól kidolgozott.
Pont mint maga a játék. Az irányítás először nehézkes de meglehet szokni egy idő után. Néha még egy kicsit azután is megy miután elengedtem a nyilakat de ez a hiba még elmegy. A hangokkal különösebben nem volt bajom. Ehhez nem is fűznék semmit. A pályák eleinte nem annyira változatosak, de ahogy haladunk a játékkal egyre színesebb érdekesebb pályákat kapunk. Az én gépemen (nem tudom másnál is így van-e) ha a játékból kilépünk és utánna visszamegyünk rá akkor törli az összes mentésem és előrről kell kezdenem. Nem tudom, hogy másnál is így van-e vagy a gépem rossz. De azért megemlítettem. Összeségében a játék:
Hang/zene: 10/10
Játék élmény: 10/9 ( az eleje miatt)
Irányítás: 10/9   (érzékenység)
Grafika: 10/9    (nem annyira kidolgozott de ez egy ingyenes játék szóval a célnak megfelel)
A játék jó ajánlom mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ne használj csúnya szavakat!