2011. november 8., kedd

MW3 első benyomás!

Kijött az a játék amire a rajongók már hosszú hónapok óta várnak. A fanatikus rajongók már éjfélkor megvehették és nyomhatták a játékot egész nap. Természetesen én is megvettem olyan 15 óra körül.
Xboy platformra vásároltam meg és már nagyon vártam, hogy kipróbáljam. Kb úgy 4-7 Single Player pályát játszottam végig, elkell mondanom nagyon változatosak voltak. Az első 2 pálya New York utcáin zajlik aztán meg a víz alatt. Már az első pályákon irányíthatunk játművet, harcolhatunk tengeralatjáróval, megöl minket Makarov és lezuhanunk egy repülő géppel. Elég jól hangzik. Aztán elkezdtem Multiplayerezni ami igen csak jó.
Bár az MW2-étől nem nagyon különbözik. Mégis pályák és a fegyverek és a módok mások.
De egyenlőre ennyit mondok a játékról. Ha kijátszottam a SInglePlayert jön a vélemény!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ne használj csúnya szavakat!