2011. október 15., szombat

Call Of Duty Black Ops Kritika! (vélemény)

Én nagyon vártam a Black Opsot tavaj ilyenkor. Pont úgy mint az idén az MW3-at. Bevallom nekem a kedvenc játék sorozatom a Call of Duty. Már aznap megvettem ahogy kijött. Vittem haza, telepítettem és már Gameltem is. A Single Player nekem nagyon tetszett. Jó grafika, szépen kidolgozott táj, a játékba illő zene, változatos pályák. Nekem valamiért az egyik pályát fekete képernyővel kellett végig csinálnom. Úgyhogy közben a Youtubeon ment a Gameplay videó. Lehet, hogy csak a Cd-vel volt gond, mert több embert is megkérdeztem és  nekik működött. Szóval a mai napig nem tudom, hogy miért volt fekete az az egy pálya. Az irányítás a megszokott. Mindent lehet állítani rajta,  nagyon jó. A második módja a BO-nak amire rátérnék az a Zombie mód. Ami lényegében olyan mint a COD 5 zombie modja, de itt sokkal nagyobb teret lehet bejárni.
A Zombie modon is sejtéseim szerint ugyanannyit dolgozhattak a fejlesztők mint a Single Playeren. Mert ez is olyan jól sikerült mint a SP. ( nem Sp mint énekes hanem Single Player). A Black Opshoz egy év alatt elég sok  kiegészítő lemezt adtak ki. újabb és újabb Multi illetve Zombie pályákkal. Bár egy kicsit sajnáltam, hogy a kiegészítők nem ingyenesek. De jó, ha a készítők minden alkalmat megakarnak ragadni a pénzszerzésre legyen. A harmadik mód a Multiplayer. Ami lényegében ugyanúgy működik mint az előző 6 Cod-é.
Bár itt már vannak olyan modok, hogy Gun Game. Ezek a modok nagyon jók, élvezetesebbé teszik a játékot.
A Multiba vittek újításokat is. Maszkokat tehetünk emberünkre. Emblémát, Klán tag jelvény helyezhetünk el a fegyverünkre. ÉS itt már ha megakarunk szerezni egy fegyvert nem csak elkell érni egy megadott szintet de még fizetni is kell külön a fegyverekért és azok hozzátartozojuk ért. Pénzt szerezni könnyű erre vannak a Gun Game-k. ÉS minden pálya után a teljesítményed alapján kapsz valamellyi pénzt. Ezzel nem volt baj. A játék csak  egy- egy helyen volt bugos. De azok sem voltak zavaró Bugok. A játék élmény nagyon jó, nem unatkoztam egy percet sem amikor játszottam rajta. Nem volt monoton a játék és nem volt gagyi a színvonala.
Összességében:
Hang/zene: 10/10
Játék Élmény 10/10
Grafika     10/9,9     ( néhol bugos és a hullák a falba olvadnak néha)
Irtányítás: 10/10
Ajánlanám-e? Igen mindenképp, akinek nincs meg az szerezze be!
Tudom, hogy a Counter Strike-osok és a Call Of Duty-sok között sok ellentét van. De azért megkérem a Counter Strike Fanokat ne írjanak olyan hozzászólásokat, amelyek csúnya szavakat tartalmaznak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ne használj csúnya szavakat!